unknown-viewport
01

Компанія

Великий постачальник і надійний партнер
на ринку теплотехнічної та сантехнічної продукції
в Україні з власною дистриб'юторською мережею.

Ваш надійний бізнес-партнер

Компанія SANDI+ більше п'ятнадцяти років є одним із найпотужніших операторів вітчизняного ринку опалення, водопостачання та сантехніки.

Наша робота спрямована на постійне поліпшення стандартів обслуговування клієнтів.

Це виражається в збільшенні пропозицій асортиментних груп товару, безперебійності поставок продукції, її якості, гарантійних зобов'язаннях, створення розгалуженої дистриб'юторської мережі, можливості проміжного складування вантажів і їх доставці по всій території України.

Ми витримуємо конкурентний паритет і оптимальність співвідношення якість - ціна за всіма групами товару.

02

Бачення

Бачення організації - це образне уявлення сенсу діяльності та перспектив (майбутнього) організації.

Якими ми повинні бути
і до чого прагнемо

Бачення пояснює і демонструє всім працівникам та громадськості, що представляє собою організація, якою вона повинна стати і до чого вона прагне. Бачення майбутнього великої компанії - це уявлення про політичну, економічну, соціальну ситуацію в країні, в галузі, а також про бажаний стан підприємства в цій ситуації.

Бачення відноситься лише до майбутнього: воно втрачає свою актуальність при досягненні бажаного стану підприємства і має бути сформульовано знову. Формулювання бачення повинно бути лаконічною, динамічною конструкцією, зручною для сприйняття (часто це буває гасло), і відповідати наступним вимогам: надихати, бути простою, як спогад або образ, заслуговувати довіру і містити у собі орієнтири, які можуть служити основою для розробки стратегії.

Оскільки формування бачення - це одне із завдань вищого керівництва.

Я постарався його сформулювати виходячи з власних поглядів на все те, що навколо нас зараз відбувається в політичному, економічному та соціальному плані.

Бачення

Створити компанію - платформу, де будуть працювати і взаємодіяти кращі з кращих, де самий амбітний план - це реальність, де кожен може себе знайти і реалізувати в професійному плані на всі 100% і отримати при цьому не тільки моральне задоволення, але і матеріальну винагороду, для того щоб досягти своїх життєвих цілей і втілити в реальність свої мрії.

«Єдине домінуюче завдання в житті - знайти свою справу і виконати її»

Я хочу, щоб наша компанія була майданчиком для кожної людини, яка слідує цій цитаті.

03

Місія

Наявність у компанії місії можна порівняти з наявністю у корабля
дороговказної зірки на небі, на яку він орієнтується,
щоб продовжувати подальший шлях, не маючи точної карти місцевості.

Ми нею надихаємося, вона допомагає
нам відчувати значимість своєї роботи.

Місія компанії - це не панацея від усіх бід, але її наявність здатне надихати людей, допомагати відчувати сенс і значущість своєї роботи, і розуміти, заради чого їм варто вставати рано вранці, і їхати до Вас в офіс. Вам вирішувати для чого Ви існуєте. Місія і мета, як магніт, притягують до компанії кращих людей, і дає клієнтам можливість зайвий раз переконатися в тому, що Ви дійсно про них дбаєте. За формулюванням місії завжди стоїть унікальність компанії, і цінності, які важливі як персоналу організації, так і її керівникам і клієнтам.

Місія - це «клей», який не дозволяє компанії розпастися у міру зростання, децентралізації, диверсифікації.

Місія. Створити і надати всі необхідні умови співробітнику для реалізації власного потенціалу, з метою отримання як особистого визнання, так і матеріального задоволення від роботи в компанії для реалізації своїх життєвих цілей. При цьому ми повинні виконати нашу фундаментальну задачу, пов'язану з повним задоволенням споживача, пов'язану зі збільшенням частки ринку і досягненням чудового фінансового стану компанії.

04

Цінності

Допомагає нам сфокусувати свою увагу на розумінні того,
що ми хочемо і куди рухаємося.

Ми не будуємо бізнес, ми будуємо організацію, яка будує бізнес

Тепер до мети: я вважаю, що найважливішим для нас на сьогоднішній день є саме відсутність знання і розуміння як короткострокових, так і довгострокових цілей компанії, відсутність правильної і здорової комунікації, відсутність залученості кожного співробітника в загальний процес, відсутність бажання змінити щось на краще, відсутність пропозицій, відсутність зворотного зв'язку про реальний стан справ, але ж все-таки, для дійсно ринково орієнтованої компанії, головне у визначенні її сутності - зворотний зв'язок, що пов'язує компанію і покупця.

Сьогодні кожен працює на себе, на власний результат, кожен живе від зарплати до зарплати, не розуміючи, що, не працюючи на загальний результат і не дотримуючись загальних цілей компанії, можна опинитися перед вибором і пошуком іншого місця роботи, і я не думаю, що всі зможуть знайти для себе кращі умови. Тому, ми повинні сфокусувати свою увагу на тому, як нам змінити ситуацію на краще всередині компанії, що необхідно поліпшити і додати для того, щоб якомога довше залишатися разом і отримувати задоволення від спілкування один з одним, від вирішення спільних завдань, які явно важливі і для яких складно знайти рішення ( де можуть брати участь часом цілі групи залучених співробітників), від виконання встановлених планів ( що в підсумку позначиться на матеріальних благах себе і своєї сім'ї). Для цього нам необхідне розуміння нашої головної мети, наявність єдиної думки і розуміння того, що ми хочемо і куди рухаємося).

Гордість повинна бути від того, що ти виконуєш свою роботу найкращим чином.

Тому вважаю, що нам необхідно забезпечити загальну сфокусованість і направити спільну енергію на виправлення нинішнього стану справ, які є на сьогоднішній день.

Головне мати бажання і готовність до змін.

І останнє, у нас будуть працювати тільки ті люди, які готові навчатися, змінюватися і рости, незалежно від віку, досвіду та особистих якостей. І якщо, хтось думає, що значне перетворення неможливе, швидше за все повинен буде покинути компанію.

Мета компанії SANDI +
на 2019 - 2021 рік

Виходячи з нашого бачення і місії, пропоную поставити мету за принципом однієї короткої, але дуже ємною метафори «ми не будуємо бізнес, ми будуємо організацію, яка будує бізнес», де на чолі всього -командні дії (у нас не прийнято вважати свій особистий внесок в загальну справу найважливішим), де основним завданням є - оточити себе кращими фахівцями, дати їм повноваження, забезпечити необхідну підтримку з боку керівництва і координувати (не контролювати) якщо це знадобиться роботу, над тими проблемами, які явно важливі, і для яких складно знайти рішення.

Виходячи з того, що робота з кожним днем стає складнішою, в тих компаніях, де співробітники краще взаємодіють, вони отримують конкурентну перевагу. Для цього необхідно налагодити правильну комунікацію (відкриту комунікацію) між усіма співробітниками компанії, де основним принципом повинна бути налагоджена ефективна комунікація, за допомогою двостороннього зв'язку, де головними принципами є:

  • кожен співробітник повинен бути для інших зразком, а не суддею;
  • ми повинні навчитися не критикувати, а показувати приклад;
  • ми повинні навчитися витрачати вдвічі більше часу на те, щоб вислухати, ніж на те, щоб сказати;
  • ми повинні звикнути до того, що висновок необхідно робити тільки після того, як вислухали і зрозуміли опонента (помічника, підлеглого, співробітника, клієнта і т.д.).

Досягти вищої ефективності персоналу, за рахунок взаємозбагачення колективних здібностей, а не за рахунок індивідуальних здібностей співробітника, шляхом відкритої комунікації, взаємоповаги і довіри один до одного.

05

Команда