Три роки тому ми
запустили та презентували партнерам компанії особистий кабінет SANDI+ B2B -
зручний інструмент для замовлення продукції.
Щодня команда
наших фахівців працювала над удосконаленням даного продукту, щоб користуватися
ним було максимально зручно й оперативно.
На початку 2021
роки ми запустили нову, оновлену та покращену версію SANDI+ B2B. Пропрацювавши
всі «болі» та побажання користувачів, реалізували всі слушні зауваження та
побажання.
Основними
поліпшеннями є:
- Зміна дизайну -
дизайн максимально наближений до дизайну, звичного для клієнтів інтернет-магазинів.
- Фільтрація товару
- можливість встановити фільтр за основними параметрами товару в даній
категорії пошуку для більш точного підбору.
- Сортування товару
- можливість відсортувати товар за алфавітним списком або ціною.
- Дата очікуваного
приходу - вказується на картці товару.
- Зміна логіки
оформлення замовлення - спрощений спосіб додавання товару в корзину.
- Категоризація -
основний спосіб підбору товару через категорію.
- Комерційна
пропозиція - партнер може створити комерційну пропозицію своєму клієнтові з
проставленням знижки/націнки та відправити відразу клієнту (а надалі й оформити
це замовлення).
- Двомовний сайт -
додана можливість обрати українську мову користування особистим кабінетом.
- Покращена
вивантаження (експорт) прайсів і файлів для додання в інтернет-магазинах -
додані формати для популярних торгових майданчиків (Prom, Rozetka), можливість
вибору мови прайсу/файлу - російська/українська.
- Накладні на
замовлення розміщені в одному розділі «Мої замовлення» - з ТТН-ками і статусами
замовлення Нової пошти.
- Додано розділ
«Курси валют» для перегляду фіксованих курсів на закупівлю і роздріб.
- Графік зміни
курсів валют - можливий перегляд курсів за попередній період або на певну дату.
Ми не стоїмо на місці та кожен день вдосконалюємо наш сервіс. Якщо у Вас є побажання і рекомендації по роботі особистого кабінету SANDI+ B2B - ми будемо раді Вашому відгуку!
SANDI+ - get plus with us!